One in a million

Direktlänk till inlägg 12 september 2021

Nästan två mil idag

Av Sarplaninac - 12 september 2021 21:34

Imorse när jag vaknade var jag så trött, intill dödens trött trots en bra natt, och allt jag egentligen ville och önskade, var en lugn dag hemma med en bra bok eller serie.

Istället drog jag på mig arbetskläderna, och körde till Osby för trappstädning, och efter det blev det Vittsjö städning.

Någonstans på vägen gick den värsta tröttheten över, och när jag var hemma sen igen vid halv fyra, gick jag ut med alla hundarna i omgångar.

Det blev några steg idag.. Nästan en helt vanlig dag i mitt liv.

Nu är det kväll här. Alla hundarna i mitt hus men inte tillsammans. Neah och Zoe sover ihop inatt.
Ska fortsätta jobba på att få ihop flocken (Zoe och Araya) med promenader. Start imorgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Torsdag 18 april 09:35


Godmorgen Jag måste snart till Sverige, innan jag mister mig själv igen, och börjar tvivla. Det är bara så hårt att se kæresten så glad och precis som den man jag blev så kär i. Att han inte gör ett dugg för att ens försöka få mig att stanna i Dan...

Av Sarplaninac - Onsdag 17 april 16:40

Ni som läser min blogg, vet ju att det inte bara är det med den uteblivna autorisationen, som för mig hem till Sverige. Det finns andra själ också. Det sista året har varit hårt för mig, med alla turer fram och tillbaka i förhållandet. Det har...

Av Sarplaninac - Onsdag 17 april 16:01

Jag får det helt ärligt lite svårt, när de på mitt nya jobb, som jag skulle börjat på den 1 maj, säger att de är så ledsna, och väldigt undrande över stps beslut. Det är jag också, en 14 månader lång kamp, är över, 1-0 till styrelsen for patientsikke...

Av Sarplaninac - Onsdag 17 april 08:15

Kæresten mötte mig strålande glad igår när han kom hem från jobbet. Han höll om mig länge, och det kändes som om han var riktigt glad att se mig. Huset var ett enda kaos, ingenting till aftensmad planerat heller. Så vi åt rugbrød och drack lite vin...

Av Sarplaninac - Tisdag 16 april 16:59


Det här går gott. Vi dricker vin och har ett fint samtal. Han är glad, och jag är glad. Detta ska nog sluta bra. Vi säger att vi har ett distansforhållande, och så ser vi vad som sker.. Jag känner mig glad och tillfreds med det.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards