One in a million

Direktlänk till inlägg 15 juni 2021

Staketet

Av Sarplaninac - 15 juni 2021 23:00

Byggt på början till nytt staket då det gamla är fallfärdigt och rasar näromhelst.

Alla hundarna ville givetvis vara med och hjälpa till..

Sen grillade vi, och åt gott.
Jag och sonen tog ut Zoe och Zaray på en kort promenad efter maten, och sen gick jag med Noah och Neah.

Ljuset var magiskt, som så ofta i den här skogen.

Nu är det kväll för mig, är helt slut av allt grävande för plintar och en natt innan med en lite stökig Zaray.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Torsdag 28 mars 23:01


Godnatt från Tronte Zavannah ;)

Av Sarplaninac - Torsdag 28 mars 18:03

När vi hade arbetat på båten i några timmar, hämtade vi hamburgare på hamngrillen, och så avnjöt vi det ombord. Sen var det läge för en morfar, en lille lur.. Vi sov en liten stund i en av hytterna. Ingen av dem är färdig, men vi fann en filt och ...

Av Sarplaninac - Torsdag 28 mars 11:34

Så är vi på båten och gör den klar till säsongen. Det är noget av en värre röra..kaos.. Zavannah är med, såklart.. Men helt underbart att vara här, att fixa med båten. Nu kan man riktigt märka den, nästan ta på den, segelsasongen är här;) ...

Av Sarplaninac - Torsdag 28 mars 07:08


Godmorgen. Sov nyss så otroligt gott, när en liten vildhund plötsligt for upp I sängen och väckte mig brutalt.. ;) Jag gick upp och tog ut henne på en morgonkiss på tomten. Fem minuter senare.. Så nu sitter vi här med kaffet, jag och kæresten oc...

Av Sarplaninac - Onsdag 27 mars 18:45


Det kom en present och överraskning med posten idag. Namn till Zavannahs sele. Från hennes underbara uppfödare. Tusen tack ;) Jag blev så glad. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Skapa flashcards