One in a million

Alla inlägg den 21 maj 2021

Av Sarplaninac - 21 maj 2021 12:21

Jag älskar mitt liv, jag lever verkligen min dröm, men tiden den är svår och få att räcka till.

Zaray har fram tills inatt gått ut en gång vid två varje natt, och sen gärna vid fem också, sen har vi sovit lite till men min nattsömn har blivit lite lidande.

Inatt sov hon faktiskt ända fram till fem. Zoe den lilla ovtjarkan har sovit och hållit sig hela nätterna ända sedan hon kom. Så olika de kan vara.

Love that face :)
Sen försöker jag hinna med och jobba också, för pengarna måste in om detta ska gå runt.

Hundarna är ständigt i mina hasor, vad jag än gör. :)

Promenaderna går fantastiskt bra, Zaray går som en dröm i koppel, och hon håller sig i närheten av mig när hon får gå lös. Zoe likaså.

Mycket bus, lek och sömn.

Alla trängs mer än gärna i mitt pyttelilla, trånga minikök :)

Tycker om budskapet jag fick häromdagen.

#taro #tarokort #sarplaninac #ovtjarka #kaukasisk #kaukasiskovtjarka

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Skapa flashcards