One in a million

Alla inlägg den 6 maj 2021

Av Sarplaninac - 6 maj 2021 23:10

Min vän drog denna till mig idag.

Stämmer väldigt väl, mer än väl faktiskt..

Av Sarplaninac - 6 maj 2021 23:08

Som den mest självklara sak i världen, så intog hon divanen, och Beckys gamla plats. Ibland är de så oerhört lika, att jag får påminna mig själv om att det är Zaray som är här.

Allting har gått fint så här långt och nu har jag lagt mig på soffan för natten. Hundarna sover, de också i soffan.

En väldigt fin dag. Tacksam för den.

Av Sarplaninac - 6 maj 2021 11:39

Jag såg på en gång bland alla burar med hundar i bilen, vilken hund som var min. När de första sekundernas tveksamhet lagt sig kom en hysteriskt glad och sjövild hund fram.

Hon hoppade runt galen av glädje på tomten, pussade på alla hon mötte och svansen viftade så hela bakdelen svängde fram och tillbaka.

Än så länge har hon lite tid till att landa i sin nya tillvaro, och har bara mött Neah. Snälla, stabila fina Neah.

Zoe morrade surt genom fönstret och Noah höll på riva huset, så vi väntar lite med deras möten till i eftermiddag då sonen är hemma också.

Av Sarplaninac - 6 maj 2021 07:19

God morgon till ännu en dag av regn.
Hundarna har fått frukost vid sju, och nu sitter jag med mitt zoegas framför Netflix och vaknar långsamt till liv.

Väntar på att Zaray ska anlända.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards