One in a million

Alla inlägg den 10 februari 2021

Av Sarplaninac - 10 februari 2021 23:25

Stella..

Saga.

Sam och Stella.

Det är svårt, för att inte säga näst intill omöjligt att fånga Saga på bild. Så fort hon ser mig vill hon bara kela och hoppar upp i min famn.

#maincoonmix #katt #katter

Av Sarplaninac - 10 februari 2021 15:16

Efter en lång natts god sömn väckte aussierna upp mig på sitt lite burdusa sätt genom att hoppa på mig, trampa mig i ansiktet och fara runt som två tornados i min säng.


Efter två muggar zoegas var jag hjälpligt vaken och satte mig i bilen, på väg till migrationsverket och städjobb. Min bil når ständigt nya nivåer i krångel och problem, som om det inte räcker att den fryser fast och är okörbar så fort det är några minus och jag råkar lägga i handbromsen, vindrutan är dessutom spräckt i ett vindlande spindelnätsmönster över större delen, och så idag piper en varningssignal och en lampa med en termoneter blinkar när jag startar den.

Jag lade ner den tanken och snodde sonens bil istället, han låg och sov efter nattjobbet.

Blev bjuden på kaffe av de boende, och som alltid uppskattad för min städning.
Idag var det riktigt skitigt och jag fick jobba hårt.

Lite mer kaffe och en stunds avkoppling innan resten av dagen väntar. Har sprungit varje dag nu så idag blir det vila från just det, kroppen känns lite trött.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards