One in a million

Alla inlägg den 4 februari 2021

Av Sarplaninac - 4 februari 2021 16:02

Idag utökade jag löpningen från 3km till 5,5km. Det gick hur lätt som helst, kändes genuint bra hela vägen och jag var verkligen nöjd med mig själv :)

Sonen frågade om jag kunde hjälpa honom måla taket i hans hus, och först tänkte jag på allt som jag har att göra själv idag på min enda lediga dag, på hur trött jag kände mig, och sa nej. Sen tänkte jag efter lite, på hur mycket han alltid gör för mig, ständigt, och tänkte Vilken skit du är, det är klart att du ska hjälpa honom och måla. Så det gjorde jag, första varvet, sen slängde jag ihop en enkel lunch åt oss.

Mitt material för att ta jägarexamen kom idag.
Nu ska jag vila framför ett avsnitt av walking dead, innan jag sen sätter igång här hemma med städ och disk.

Av Sarplaninac - 4 februari 2021 08:38

Ännu en isande kall morgon. Minus 9 och bara 15 grader inne. Jag är så jäkla less på det här nu..

Sitter i soffan med ytterkläder på mig, precis i blåset från luftvärmepumpen, som stannar en gång i timmen och sen blåser iskallt när den avisar.

Solen ser ut att vara på väg upp bakom trädtopparna, hoppas det blir lite mindre kallt mitt på dagen..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Skapa flashcards