One in a million

Alla inlägg den 9 januari 2021

Av Sarplaninac - 9 januari 2021 18:08

Ännu en bra natt, i och för sig så har jag tagit hjälp av sömntabletter på sistone, men ändå. Har bara tagit en halv tablett på kvällen, och det har hjälpt mig att sova hela nätterna under den här covidperioden.

Idag känns en förbättring, vi har gått i skogen med hundarna och även om det var jobbigt så gick det ändå bättre än häromdagen.

När vi kom hem ställde sig E i mitt kök och lagade mat. Jag diskade upp några tallrikar och sen hörde jag mig själv säga Åh va gott det luktar. Och så hajade jag till. Vad sa jag?? Det luktar gott!! Jag kände doften helt plötsligt, vilken wouvupplevelse, vad glad jag blev.

Jag känner inte alla dofter ännu, inte heller alla smaker fullt ut, men det är på väg åt rätt håll ändå. :)) och det tycker jag var värt att fira med ett litet glas rött till den goda maten.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards