One in a million

Alla inlägg den 27 november 2020

Av Sarplaninac - 27 november 2020 12:23

E har varit hos mig igen i några dagar, och även min son Liten Husse är här och har distansundervisning i sin skola en vecka.
Fantastiska dagar, och idag åkte E hemåt men sonen är kvar till söndag.

Jag klippte faktiskt av mitt långa hår häromdagen, och ångrade mig först som alltid, en aning. Sen har jag börjat vänja mig lite, och fått många fina kommentarer att det är snyggt, utom av min dotter som sa att jag ser ut som en gammal tant. Ha ha.

Även storöra har varit på besök såklart. :)

Livet snurrar på och allting är bra i mitt liv, förutom att det nu kommit in covid 19 på avdelningen på jobbet där jag arbetar.
Jag kommer nog aldrig förstå att de släppte på besöksförbudet i oktober när allting eskalerade, istället för att tillåta besök under sommaren som var lugn.

Jag är inte rädd för egen del, men det känns verkligen inte bra alls ändå..
Och snart ska jag åka och jobba där..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards