One in a million

Alla inlägg den 23 november 2020

Av Sarplaninac - 23 november 2020 15:49

Förmiddagspromenad, i allt det mjuka gröna.

En närajägareupplevelse i slutet av promenaden, längst ut i skogen, i mitten av ingenting. Men jag hörde det före hundarna, en röst som kom med vinden, en känsla av att inte vara ensam, och jag kallade snabbt in hundarna och kopplade dem, sen kom en man med gevär ut ur snåren och buskarna.

Av Sarplaninac - 23 november 2020 10:55

Stanna upp och låt dej vägledas av ditt inre, styrkan och kraften som du bär inom dej, är din egen magi.

Alla svaren finns inom dej, tappa inte fokus och börja leta efter dem utanför, det kommer bara leda till att dina sinnen förvirrar dej genom illusioner av det yttre

Du har kraften att skapa magi, men du måste våga släppa fram den, och ha tillit. Låt energierna och flödet vägleda dig.

"text delvis lånad och inspirerad av ett inlägg från fejjan"

En hälsning från Grånos och den andra sidan.

Inatt har jag sovit den utmattades sömn. Jag lade huvudet på kudden, somnade, och vaknade sedan åtta timmar senare i samma position, utan ett endaste uppvaknande under hela natten.

Idag har jag börjat dagen med meditation, fokus på mitt inre, och nu ska hundarna få sitt i skogen.

Av Sarplaninac - 23 november 2020 00:01

Efter en halvsen jobbkväll, körde jag de nästan fyra milen hem i mörker och regn, för att möta Liten Husse som var hemma hos mig.

Neah och Liten Husse.
Nu har vi bakat fröknäcke och jag har tagit in hönsen för natten.
Ute blåser hårda vindar, känslan av en annalkande höststorm, ligger i luften.
Sovdags på den skånska lilla gården.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards