One in a million

Alla inlägg den 19 november 2020

Av Sarplaninac - 19 november 2020 17:39

Känslan när man kommer hem och har lyckats rädda soffan från att bli massakrerad av hundarna de få timmar man är borta och de ensamma hemma, men möts istället av det här

De har lyckats öppna den tröga dörren till tvättstugan och bitit sönder en av fåtöljerna som katterna älskar att sova i.

Lucky, den numer enda av mina gamla hundar som fortfarande lever, skulle aldrig göra så. Han har aldrig bitit sönder någonting i hela sitt liv..

Jag och Sonen städade hönshuset på eftermiddagen, lade in ny halm och skurade med såpa. Det känns riktigt bra efteråt. Efter en ruggningsperiod har de nu börjat lägga ägg igen dessutom.

Av Sarplaninac - 19 november 2020 09:15

God morgon!
Kärlek till sin partner är fantastiskt, omvälvande, euforiskt, passionerat, uppslukande och helt jäkla underbart. Det kan hålla resten av livet, eller stanna vid en passionerad men flyktig relation. Kort sagt, det kan bli vad som helst av det egentligen..

Men så har vi vänskap. En åkta vän som alltid finns där vid din sida, genom allt. Det är en helt annan sorts kärlek, och just en sån vän har jag, och henne håller jag hårt i.

En mugg kaffe intagen, solen på väg att ta sig igenom molnen idag, och ett helt annat ljus sprider sig i rummet.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Skapa flashcards