One in a million

Alla inlägg den 18 november 2020

Av Sarplaninac - 18 november 2020 23:20

Fann dessa rader på Facebook i en grupp där. Jag pratar ofta med min bästa vän, om vikten av att alltid vara sann mot sig själv.

Hundarna med mig i soffan, framför serien La casa de papel. Riktigt bra serie tycker jag.

På fredag kommer min kärlek hit över helgen. Längtar en aning...

Av Sarplaninac - 18 november 2020 19:43

Idag har jag kört fram och tillbaka till Örkelljunga inte mindre än fyra gånger, och nu är både dotter och min killes bil hemma igen.

Dessa två har fått två promenader som vanligt, den senaste nu i mörkret. Noah tappade bort mig och Neah, gick hem en sväng och kom sen och mötte oss när vi var nästan hemma. Som tur är, är det bara 50 meter smal grusväg som han gick själv hem från skogen. Liten påkörningsrisk..

Sam och Saga i en fåtölj i min tvättstuga. Alla tre katterna ligger ofta där och sover tillsammans och det där musproblemet jag hade förut, det är ett minne blott. :)

Stella och Sam. Mor och son alltså.. :)

Av Sarplaninac - 18 november 2020 10:25

God morgon!
Sju ringde larmet och det var dags att ta min pojkväns bil och köra den till verkstan i Örkelljunga. Själv är han hemma hos sig med sitt barn, och har inte möjligheten att lämna den.

Efter det var det bara och vända, hämta dottern och köra en sväng till, och lämna henne på daglig verksamhet.

Hundarna igår när vi lagt oss. Så söta..

Lite frukost intagen och nu ska hundarna ut på promenad.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards