One in a million

Alla inlägg den 30 september 2020

Av Sarplaninac - 30 september 2020 11:14

Åh vad synd att jag inte hade kameran till hands imorse när Stella återigen mötte ungarna, och den här gången gick det bra.
De stod en bit ifrån varandra, sträckte sig fram så att halsarna blev jättelånga, och sen möttes de nos mot nos.

Mest osäker var Sam, men Stella luktade länge på honom, och sen var det liksom bra.

Han älskar att sova i mitt ljusfönster, så saxofonen har fått flytta sig till golvet just nu :))

Sam :)) Ha ha, hittade på nätet.

Nu ska jag jobba så sonen och sambon får vara lite med katterna när jag är borta.

Av Sarplaninac - 30 september 2020 00:03

Det har gått jättebra idag med hundarna och katterna. De har varit tillsammans inne i omgångar Neah och Noah, lösa och båda har uppfört sig jättebra med Saga och Sam.

Saga kröp ihop hos mig, tätt intill och sov en bra stund. På andra sidan låg Sam.

Nu på kvällen kom Stella in, och hon var inte överdrivet förtjust i nykomlingarna, och stackars Sam stod en bit ifrån henne med raggen rest från svans till nos, och svansen rakt upp, han såg exakt ut som en tudorkatt, ni vet den där som var på batterierna förr.

Saga var lite mindre rädd, mer nyfiken, men Stella fräste åt dem så jag tog faktiskt undan dem från henne nu inatt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Skapa flashcards