One in a million

Direktlänk till inlägg 20 september 2020

Tänk att han är min son

Av Sarplaninac - 20 september 2020 18:50

Känslan när man blir utan pengar en månad, och inte vet hur man ska få ihop till räkningarna ens, och än mindre till mat, och så ringer sonen på väg hem från jobbet och ber mig komma ut och hjälpa han bära in allt han handlat, och så är det till mig bara.

Två kassar fulla med mat att fylla i frysen, och godis, utöver det kattsand, kattmat och märgben till hundarna.

Han är helt fantastisk min son L, alltid så omtänksam och snäll, jobbar, sliter och tar ansvar för och tar hand om alla, med ett hjärta så stort. Idag fick jag tårar i ögonen av omtanken som värmde ända in i djupet av min själ, och en tacksamhet så stor över att den där fina killen, är min son.

Dottern och jag gick runt sjön med Neah.

Livet är rätt gott ändå....

 
 
Anki

Anki

21 september 2020 07:04

Lycka! Jag förstår din glädje och stolthet över din son! Du har gjort ett bra jobb med honom som mamma!
Ha en fin start på denna nya vecka!
Kram

http://ankisbildblogg.wordpress.com

Sarplaninac

21 september 2020 07:42

Tack :)
Kram

 
skogsnuvan

skogsnuvan

21 september 2020 10:18

Var stolt över din son. Jag har en likadan som skickat mig pengar så jag kan köpa glasögon och som alltid handlar mat när han är här hos mig. Vi får vara glada för sådana söner.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Sarplaninac

21 september 2020 10:22

Det är jag :) han är underbar
Tur vi har såna fina söner

 
Ama de casa

Ama de casa

21 september 2020 11:09

Men så fint gjort av sonen din - det är äkta kärlek det :-)

Ha en bra start på veckan!

http://amacasa.wordpress.com

Sarplaninac

21 september 2020 11:21

Javisst är det :)
Kram

 
Ingen bild

Björn

22 september 2020 16:16

Vilken ängel han är din goe son!

Sarplaninac

22 september 2020 21:51

Ja det är han, han är underbar och med ett enormt hjärta för allt och alla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Onsdag 17 april 16:40

Ni som läser min blogg, vet ju att det inte bara är det med den uteblivna autorisationen, som för mig hem till Sverige. Det finns andra själ också. Det sista året har varit hårt för mig, med alla turer fram och tillbaka i förhållandet. Det har...

Av Sarplaninac - Onsdag 17 april 16:01

Jag får det helt ärligt lite svårt, när de på mitt nya jobb, som jag skulle börjat på den 1 maj, säger att de är så ledsna, och väldigt undrande över stps beslut. Det är jag också, en 14 månader lång kamp, är över, 1-0 till styrelsen for patientsikke...

Av Sarplaninac - Onsdag 17 april 08:15

Kæresten mötte mig strålande glad igår när han kom hem från jobbet. Han höll om mig länge, och det kändes som om han var riktigt glad att se mig. Huset var ett enda kaos, ingenting till aftensmad planerat heller. Så vi åt rugbrød och drack lite vin...

Av Sarplaninac - Tisdag 16 april 16:59


Det här går gott. Vi dricker vin och har ett fint samtal. Han är glad, och jag är glad. Detta ska nog sluta bra. Vi säger att vi har ett distansforhållande, och så ser vi vad som sker.. Jag känner mig glad och tillfreds med det.. ...

Av Sarplaninac - Tisdag 16 april 13:05

Jag är I Danmark. Han är inte hemma, han kommer senare ikväll. Det gick fint att köra, sol och blå himmel hela vägen. Kan ni se skillnaden på mig? Det första, för en vecka sedan. Det andra fotot efter en vecka I Sverige, osminkad och håret är i...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards