One in a million

Alla inlägg den 30 augusti 2020

Av Sarplaninac - 30 augusti 2020 14:45

Körde till Markaryd och tog en promenad med Neah.

Det är väldigt vackert att gå där, och bra träning med hundmöten.

Det gråmulna lite kyliga, drog bort, solen kom fram, och med den en känsla av sommar igen.

På soliga vägar körde jag hem och bytte hund.

Tog en promenad med Noah på 6km i området hemma.
Mötte en bärplockare från Småland på grusvägen. Han tyckte det var lite klent med bär i år, och jag höll med. Rädd för hundar var han också, och jag var glad att Noah var kopplad och visade sig från sin bästa sida.

Även om man är rädd så har mina hundar ett sådant vänligt utseende att de allra flesta mjuknar ändå och släpper på rädslan när de ser dem, och det är väldigt skönt och inte något som jag är van vid direkt efter år med rottweiler, schäfer och liknande raser. (även om de var lika snälla, men det syns liksom inte utanpå:)

Och så här nöjd kan man se ut efteråt.

#vänligtutseende #australienshepherd #hundrädd #markaryd #aussie

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Skapa flashcards