One in a million

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2020

Ljuset i skogen

Av Sarplaninac - 23 augusti 2020 23:03

Inte bättre, trots promenader i skogen med hundarna, och skonkost för magen. Varenda steg jag tog gjorde ont, men jag stretade på, envist i förhoppningen att det kanske skulle gå över. Det gjorde det inte.

Hittade gula kantareller och blek taggsvamp. Ljuset var överjordiskt idag, ett magiskt skimmer vilade över skogen.

Skogen var något utöver det vanliga idag mellan regnskurarna och åskan.
Det var bara jag som inte var särskilt magisk, men imorgon är en annan dag, och mår jag inte bättre måste jag åka till sjukhuset igen.

#gallstensanfall #australienshepherd #skogen #magiskt #gulakantareller

 
 
Anki

Anki

24 augusti 2020 08:07

Fina bilder att njuta av ... men helst ville jag förstås läsa att du mådde lite bättre!
Krya på dig!
Kram

http://ankisbildblogg.wordpress.com

Sarplaninac

24 augusti 2020 09:22

Tack :)
Kram

 
Ama de casa

Ama de casa

25 augusti 2020 11:03

Fantastiska bilder! Hoppas du mår bättre nu... Annars är det nog väldigt klokt att uppsöka sjukan.
Kram

http://amacasa.wordpress.com

Sarplaninac

25 augusti 2020 12:29

Tack :)
Idag är det äntligen bättre
Kram

 
Ingen bild

Anna

25 augusti 2020 12:33

Låter inte roligt måste väl bli operation till slut
du kan inte ha det så där.
Vilka fina bilder är helt underbara man känner dofterna.
Hoppas du får hjälp med magen!
Kram!

Sarplaninac

25 augusti 2020 12:50

Tack :)
Ja de pratade om operation eftersom jag så ofta har problem.
Ha en fin dag
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Fredag 29 mars 09:38

Godmorgen till en amazing day.. Jag gick en tur med Zavannah redan klockan åtta, solen lyste och det var varmt. Nu är vi på väg ner till båten. ...

Av Sarplaninac - Torsdag 28 mars 23:01


Godnatt från Tronte Zavannah ;)

Av Sarplaninac - Torsdag 28 mars 18:03

När vi hade arbetat på båten i några timmar, hämtade vi hamburgare på hamngrillen, och så avnjöt vi det ombord. Sen var det läge för en morfar, en lille lur.. Vi sov en liten stund i en av hytterna. Ingen av dem är färdig, men vi fann en filt och ...

Av Sarplaninac - Torsdag 28 mars 11:34

Så är vi på båten och gör den klar till säsongen. Det är noget av en värre röra..kaos.. Zavannah är med, såklart.. Men helt underbart att vara här, att fixa med båten. Nu kan man riktigt märka den, nästan ta på den, segelsasongen är här;) ...

Av Sarplaninac - Torsdag 28 mars 07:08


Godmorgen. Sov nyss så otroligt gott, när en liten vildhund plötsligt for upp I sängen och väckte mig brutalt.. ;) Jag gick upp och tog ut henne på en morgonkiss på tomten. Fem minuter senare.. Så nu sitter vi här med kaffet, jag och kæresten oc...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Skapa flashcards