One in a million

Alla inlägg den 19 augusti 2020

Av Sarplaninac - 19 augusti 2020 22:54

Så, nu är mitt hem uppstädat, golven är rena och en doft av såpa vilar över allting.

Ja alltså, den där masonitskivan på golvet, bry er inte om den, det är bara för att jag håller på med insatsen i öppna spisen, och av någon outgrundlig anledning inte är klar med det än. :)

Inte bara huset är rent, utan även jag är numera uppstädad :) håret tvättat och sängen renbäddad. Så nu kan det bli torsdag och mitt besök komma. Ha ha. Ja ni får ursäkta mitt blurr, men bilden blev inte vad jag tänkt och i det här fallet är det håret som är huvudsaken.

Testade lite av denna ikväll, samtidigt som jag låg på soffan och pratade i telefon med min bff och själsfrände.
Livet leker just nu, så himla underbart, och på måndag segling igen.

Av Sarplaninac - 19 augusti 2020 11:16

Ny dag, nya möjligheter. :)

Slängde ihop en blåbärsgröt till frukost.

Blev lite irriterad, ungefär en millisekund över något, och mindre än ett ögonblick senare stod han bara där över mig i soffan där jag låg på rygg med telefonen i handen. Han viftade på svansen, nej hela kroppen snarare, och överöste mig med sin kärlek.

Och irritationen rann av mig fortare än den dök upp. Vem kan motstå detta ljuvliga ansikte, denna underbara varelse :) Han är kärleken personifierad.

Neah suckar lite över ännu en varm dag, och gräver en grop åt sig själv i gruset.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards