One in a million

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2020

Neah och hallonen

Av Sarplaninac - 14 augusti 2020 00:23

Neah och jag plockade hallon. Det var hennes idé efter att hon dragit rakt in i ett hallonsnår där jag visat henne bären tidigare. Klok hund. :)

Vi plockade bären båda två, och jag gav mina till henne.

Neah tål värmen bra, men idag såg även hon påverkad ut.

På kvällen var det Noahs tur.

Ljuset var magiskt och kvällen ljum.

Sonen och jag spelade yatzy ute i den varma kvällen när vi kom hem igen. Han vann trots att båda fick yatzy :))

#yatzy #hallonhund #aussie #ljuset #livetpålandet

 
 
Anki

Anki

14 augusti 2020 12:18

Mumsigt med hallon - både för tvåbenta och fyrbenta :) Fina skogsbilder!
Kram

http://ankisbildblogg.wordpress.com

Sarplaninac

14 augusti 2020 12:32

Tack :)
Kram

 
skogsnuvan

skogsnuvan

14 augusti 2020 18:31

Kanske skulle du lära upp henne till bärhund.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Sarplaninac

14 augusti 2020 19:32

Ja :) en tanke

 
Ama de casa

Ama de casa

14 augusti 2020 18:32

Snällt av dig att efterskänka dom goda bären :-)

http://amacasa.wordpress.com

Sarplaninac

14 augusti 2020 19:32

Visst e det :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Tisdag 16 april 16:59


Det här går gott. Vi dricker vin och har ett fint samtal. Han är glad, och jag är glad. Detta ska nog sluta bra. Vi säger att vi har ett distansforhållande, och så ser vi vad som sker.. Jag känner mig glad och tillfreds med det.. ...

Av Sarplaninac - Tisdag 16 april 13:05

Jag är I Danmark. Han är inte hemma, han kommer senare ikväll. Det gick fint att köra, sol och blå himmel hela vägen. Kan ni se skillnaden på mig? Det första, för en vecka sedan. Det andra fotot efter en vecka I Sverige, osminkad och håret är i...

Av Sarplaninac - Tisdag 16 april 07:08

Jag vaknar tidigt, fönstret är täckt av frost, och det ser ut att bli en vacker dag, vacker men kall. Jag ska till Danmark. Undrar vad som möter mig där. Vilken L**** är det idag? Och hur kommer vårat samtal bli? Hur kommer han reagera på det jag ha...

Av Sarplaninac - Måndag 15 april 18:27

Jag har sovit. För första gången på evigheter har jag sovit gott utan sömntabletter. I flera nätter. Jag har fått lite färg på kinderna, och något av det ledsna, är borta ur min blick. Långsamt, långsamt återvänder livet, den själsliga ron inf...

Av Sarplaninac - Måndag 15 april 07:16

Jag flyttar hem till Sverige igen. Det är helt min egen beslutning, och baseras på ting som skett den sista tiden. Jag har nu varit I Sverige en vecka. Jag börjar långsamt finna mig själv igen, långsamt kommer energien och livsglæden tillbaka. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards