One in a million

Alla inlägg den 14 augusti 2020

Av Sarplaninac - 14 augusti 2020 23:32

Golfen avslutades med glass i solen, och en andraplats för mig. Man får vara nöjd med det lilla, och Sonen vann såklart :)

När vi kom hem grillade vi, och spelade yatzy. Där vann jag en av tre i varje fall :))

Tog en bild på Noah och delade på Instagram. Svärdottern S fick syn på en detalj som jag missade, dotterns crazy eyes, ha ha, jag skrattade gott åt det sen resten av kvällen.

#crazyeyes #hund #aussie #australienshepherd #Noah #japanskagolfbanor

Av Sarplaninac - 14 augusti 2020 15:18

På väg mot Halmstad och de japanska minigolfbanorna. Jag, dottern, sonens sambo S och min yngsta son.

På förmiddagen har jag och dottern varit i Ängelholm på ett möte med sjuksköterska. De är toppen där, underbara människor :)

Solen lyser, 29 grader hett och jag är på ett toppenhumör. Jag känner mig starkare än någonsin, jag får det ständigt bevisat för mig själv, och det känns Sååå bra. Även om människor ibland gör mig lite ledsen och besviken, så tar jag det just för vad det är, fastnar inte i det utan släpper det, går vidare, och lägger min energi på annat för "Det du ger energi växer"

Av Sarplaninac - 14 augusti 2020 00:23

Neah och jag plockade hallon. Det var hennes idé efter att hon dragit rakt in i ett hallonsnår där jag visat henne bären tidigare. Klok hund. :)

Vi plockade bären båda två, och jag gav mina till henne.

Neah tål värmen bra, men idag såg även hon påverkad ut.

På kvällen var det Noahs tur.

Ljuset var magiskt och kvällen ljum.

Sonen och jag spelade yatzy ute i den varma kvällen när vi kom hem igen. Han vann trots att båda fick yatzy :))

#yatzy #hallonhund #aussie #ljuset #livetpålandet

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards