One in a million

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2020

Singapura

Av Sarplaninac - 12 augusti 2020 11:15

Goooood morgon sen klockan åtta då Neah väckte mig.

Stellas sterilisering /kastrering var väldigt lyckad. Hon är en helt annan katt nu, och märkligt lik världens minsta kattras singapura, med sina 2 lätta kilon.

#katt #stella #livetpålandet #singapura #minikatt #steriliserakatt

 
 
Ingen bild

Björn

12 augusti 2020 14:54

Vad söt hon är! Bra att du kastrerat henne för oönskade kattungar finns det nog av.
2 kg?? Min hona väger 5,5 och min hane 6,8.
Det är väl sådan matte sådan katt och sådan husse sådana katter som gäller då. Haha

Sarplaninac

12 augusti 2020 16:42

Ja hon är så otroligt liten, som en kattunge fast hon är runt året nu.
Kram

 
skogsnuvan

skogsnuvan

12 augusti 2020 17:53

Så söt men så liten hon ser ut

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Sarplaninac

12 augusti 2020 17:55

Hon är pytteliten :)

 
Ingen bild

Anna

12 augusti 2020 19:56

Hon är så fin Stella, min kisse väger 3,9 men har vägt 7kilo men på ålderns höst har han minskat. Men mår bra den sprallhöken.
Våra djur ger så mycket glädje vad vore man utan dom.
Kram!

Sarplaninac

12 augusti 2020 21:08

Tack :) Oj vilken viktminskning på din katt, men så är det nog, det ändras med åren.
Ja livet är inget liv utan djuren, det är bara en existens.
Kram

 
wiper

wiper

13 augusti 2020 07:39

Så söt hon är och vilken blick ;) Så liten hon är.

Ha en skön torsdag
kram från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Sarplaninac

13 augusti 2020 08:55

Tack, önskar dig detsamma :)
Kram

 
Anki

Anki

14 augusti 2020 07:55

En liten kattprinsessa ... såå söt!
Kram

http://ankisbildblogg.wordpress.com

Sarplaninac

14 augusti 2020 09:05

Jaa :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Fredag 19 april 20:24


Jag kör till Sverige imorgon. Ska åka och hämta en soffa där också med sonen, och börja fixa huset iordning så det är beboeligt. Mannens (och numera min också) vän kom forbi ikväll en stund Nar jag berättade att jag ska till Sverige och jobba och...

Av Sarplaninac - Fredag 19 april 10:36


Godmorgen från regnigt och kallt Danmark. Zavannah och jag har gått en promenad, och nu sitter jag i soffan framför tvn. Jag har faktiskt sovit gott, ännu en natt här, och det känns fint. Jag tror att jag dröjer mig kvar lite, för att se hur län...

Av Sarplaninac - Torsdag 18 april 23:15


Det har varit en fin dag med hundpromenader, lite sol emellanåt, och på kvällen åt vi resten av älggrytan vi lagade igår, och som blev så fantastiskt god att vi båda var helt lyriska. (Fann en gammal bild på Araya..) Pratade lite med kæresten, oc...

Av Sarplaninac - Torsdag 18 april 09:35


Godmorgen Jag måste snart till Sverige, innan jag mister mig själv igen, och börjar tvivla. Det är bara så hårt att se kæresten så glad och precis som den man jag blev så kär i. Att han inte gör ett dugg för att ens försöka få mig att stanna i Dan...

Av Sarplaninac - Onsdag 17 april 16:40

Ni som läser min blogg, vet ju att det inte bara är det med den uteblivna autorisationen, som för mig hem till Sverige. Det finns andra själ också. Det sista året har varit hårt för mig, med alla turer fram och tillbaka i förhållandet. Det har...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards