One in a million

Direktlänk till inlägg 13 juli 2020

Medioker insats

Av Sarplaninac - 13 juli 2020 15:27

En bra natt med sömn fram till halv nio, lång frukost i sällskap av Lååååååångnos och snorvalparna Neah och Noah, en kortare promenad och sen blev det minigolf.

Trots en medioker insats kom jag ändå två, vilket får anses vara en bedrift :))

Nu väntar fiske efter god lunch /middag.

Rapport från fosterkattmamman säger att Sam mår fint och har ökat 22 gram i vikt sedan igår.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Torsdag 18 april 09:35


Godmorgen Jag måste snart till Sverige, innan jag mister mig själv igen, och börjar tvivla. Det är bara så hårt att se kæresten så glad och precis som den man jag blev så kär i. Att han inte gör ett dugg för att ens försöka få mig att stanna i Dan...

Av Sarplaninac - Onsdag 17 april 16:40

Ni som läser min blogg, vet ju att det inte bara är det med den uteblivna autorisationen, som för mig hem till Sverige. Det finns andra själ också. Det sista året har varit hårt för mig, med alla turer fram och tillbaka i förhållandet. Det har...

Av Sarplaninac - Onsdag 17 april 16:01

Jag får det helt ärligt lite svårt, när de på mitt nya jobb, som jag skulle börjat på den 1 maj, säger att de är så ledsna, och väldigt undrande över stps beslut. Det är jag också, en 14 månader lång kamp, är över, 1-0 till styrelsen for patientsikke...

Av Sarplaninac - Onsdag 17 april 08:15

Kæresten mötte mig strålande glad igår när han kom hem från jobbet. Han höll om mig länge, och det kändes som om han var riktigt glad att se mig. Huset var ett enda kaos, ingenting till aftensmad planerat heller. Så vi åt rugbrød och drack lite vin...

Av Sarplaninac - Tisdag 16 april 16:59


Det här går gott. Vi dricker vin och har ett fint samtal. Han är glad, och jag är glad. Detta ska nog sluta bra. Vi säger att vi har ett distansforhållande, och så ser vi vad som sker.. Jag känner mig glad och tillfreds med det.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards