One in a million

Direktlänk till inlägg 11 juli 2020

Han föll i sjön

Av Sarplaninac - 11 juli 2020 00:29

Vi trotsade regnet, jag och Noah och gav oss ut i skogen och plockade blåbär.
Sen gjorde jag en blåbärspaj.

Noah plockade också, men han åt upp sina bär själv.

På kvällen åkte vi ut på lite fiske.

Först Fedingesjön och sen Store sjö.
Dåligt med fisk men kvällen var magisk med solnedgång och dimman som steg upp över vattnet.
Båda sönerna vadade i vattnet upp till midjan, men sen snubblade äldsta sonen och föll raklång i sjön med ett plask :) och i den 9-gradiga luften fick kvällen ett abrupt avslut. Fortsättning följer imorgon.

Unghundarna fick vara hemma.

De kände sig aningen missnöjda, med att inte få följa med.

 
 
Ingen bild

Lena

11 juli 2020 10:21

Vilka fina bilder 🤗

Sarplaninac

11 juli 2020 10:23

Tack :)

 
wiper

wiper

11 juli 2020 15:18

Vilka vackra lyriska bilder och den på hunden är helt underbar. Härligt att bara kan gå ut till en närbelägen sjö och fiska

Ha en härlig helg
Hälsning Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Sarplaninac

11 juli 2020 15:27

Ja det är så underbart
Kram

 
Ama de casa

Ama de casa

11 juli 2020 20:09

Vilka underbart vackra bilder! Men oj vad snopet att ramla i sjön :-)

Ha en fin kväller!

http://amacasa.wordpress.com

Sarplaninac

11 juli 2020 20:43

Och kallt :))

 
Amisa

Amisa

11 juli 2020 22:08

Vilka vackra skymningsbilder du tagit och fint att det var så spegelblankt!

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

Sarplaninac

12 juli 2020 01:16

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Onsdag 24 april 14:17


Jag blev precis inkallad till intervju, för en fast tjänst, på fredag. Det gjorde mig glad. Och Stella i Danmark hon ville gärna vara min referens, och säga bra saker. Så jag är så tacksam.. Nu dricker jag kaffe med dottern och så ska vi gå ...

Av Sarplaninac - Onsdag 24 april 11:52


Jag somnar sent om natten, vaknar tidigt om morgonen, ibland redan klockan fem. Jag sover som mest, en slummer av 5 oroliga timmar. Jag kan inte ens märka tröttheten om dagen, min hjärna är ockuperad och den går på högvarv. Jag kan inte riktig...

Av Sarplaninac - Tisdag 23 april 23:25

Vi var 8 stycken på intervju. Både gemensam utfrågning och privat. Jag med mina 17 års erfarenhet stack ut, och tog plats, tänkte att ingenting känns svårt eller omöjligt efter Danmark. Det gick också bra, jag kan börja där som vikarie, och med all...

Av Sarplaninac - Tisdag 23 april 12:33


Jag är på väg till något jag aldrig deltagit i tidigare, en gruppintervju. Jag vet inte ens vad det är för något, och jag var tvungen Google det. Blev inte så mycket klokare av det. Vi ska alltså vara flera personer som kommer till intervju samtidi...

Av Sarplaninac - Måndag 22 april 22:25

Idag har jag fikat med Siri, i tre timmar. Supertrevligt. Hon är en sån fin människa med ett stort hjärta och en lite lätt ironisk humor som jag bara älskar. Sen gick jag 6 kilometer i skogen med Zavannah. Snön föll och det var 2 grader isande kal...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards