One in a million

Alla inlägg den 29 juni 2020

Av Sarplaninac - 29 juni 2020 21:27

Golf på förmiddagen med sonen på Woodlands.

Sonen var helnöjd med rundan och sänkte sitt handicap :)

Av Sarplaninac - 29 juni 2020 10:37

Noah går runt och gräver ner sitt ben, för att sen gräva upp det igen och bära runt på det, och sen gräva ner det på en ny plats.
Det ser ut som han har en cigarr i munnen :)

Neah kan konsten att roa sig själv.

Och tillsammans är de en enda stor hög av kärlek.

Av Sarplaninac - 29 juni 2020 08:56

Det har blivit lite svalare ute, och sömnen var bra inatt.
Sol från molnfri himmel, det obligatoriska kaffet, och bara jag som är vaken, och hundarna och hönsen. :)
Tranorna är tysta idag, men igår kväll, sent när jag gick med hundarna, hörde jag deras ödsliga rop i skogen.

Igår golfade sonen. De gick bra, mellan regnskurarna.

Idag är ett helt oskrivet blad, vad vi gör av dagen ser vi när sonen vaknar.

Hundarna är ovanligt lugna, kanske trötta efter senaste tidens hetta.

Av Sarplaninac - 29 juni 2020 00:07

Två promenader, en i skyfall, en i solnedgång. Dofterna som stiger upp från marken, den fuktiga luften, jag går igenom en tunnel av grönt med regnvåta kläder, och skor fulla med vatten.

Skogens magi förtrollar, sveper in mig i sin mystik. Jag är ett med alla träden, vinden, mossan och jorden.

Hemma i huset i skogen, tar jag upp en handfull av min egenodlade potatis, äter den med smör och flingsalt, som godis framför tvn.
Livet är magiskt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards