One in a million

Alla inlägg den 27 juni 2020

Av Sarplaninac - 27 juni 2020 23:55

Sonen är här. Vi har grillat, gått hundpromenad på kvällen och livet är bara så underbart :)

Noah älskar yngsta sonen fast han inte träffar honom sådär väldigt ofta. Jag förstår honom, vem älskar inte honom, han är en ljuvlig själ.

Noah äääälskar även min lite äldre son, han som bor på gården också. Det syns nästan va :)) Och Sonen är en äkta hundmänniska, han struntar i att Noah har badat i ett smutsigt dike och jag bara hjälpligt lyckats skölja av honom det värsta. Kolla hur hans kläder blev. Sonen ryckte på axlarna, det är en världslig sak, går att tvätta. Hundens kärlek är större.

Dottern och Neah delade en stund med glass och fruktsallad. Dottern hade ansiktsmask och ville inte vara med på bild idag.

Min alltigenom underbara familj. Fast äldsta sonen fattas, han kommer senare i sommar.

Av Sarplaninac - 27 juni 2020 14:10

Hässleholms station. Doften av tåg, ja de har en speciell doft, människor i rörelse överallt, på väg någonstans. Solens hetta över allting.

Jag går med en mugg kaffe i handen, och längtar bort, iväg, ut på nya äventyr nya möten. Men den där jä*** corona sätter effektivt stopp för allt sånt.

Termometern i den gamla skodan visade på 28 grader, hela vägen hit. Sonens tåg är försenat, det är visst kö på spåren, tågkö och rälsen som smälter ner i hettan på somliga, ställen.

Snart är han här, nu är de inte många minuter kvar :))

Av Sarplaninac - 27 juni 2020 10:00

Godmorgon!
Natten blev ovanligt bra, en melatonin hjälpte mig att sova bättre trots att det var väldigt varmt på sovloftet då solen legat på hela dagen på det svarta plåttaket.

Dessa bilder kom upp i min telefon, vad jag gjorde för exakt ett år sedan. Relativt nyinflyttad här, och kolla huset då och nu.
Jag har hunnit fixa en del, men mycket återstår.

Och sen högg det till i hjärtat. Becky, min älskade fina Grånos.

Idag är unghundarna helt tokiga och för tillfället extremt billiga. Noah har smugit runt hönsgården hela morgonen och försökt skälla på hönsen, och trots upprepade åthutningar och timeouts i hundgården så återgår han till dumheterna per omgående så fort han får chansen.

Neah jobbar å sin sida på att gräva upp allting hon kommer åt och underminera hela trädgården och båda husen.

Men det bästa av allt idag, min yngsta son kommer hit och stannar i flera veckor. Jag ska hämta han vid tåget i Hässleholm idag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards