One in a million

Alla inlägg den 24 juni 2020

Av Sarplaninac - 24 juni 2020 23:56

Jag är helt oskyldig sa Neah. Jag har inte en aning om vem som kan ha grävt ännu fler hål i gräsmattan. Kanske Noah? Hör med honom.

Noah som först var lite reserverad mot sonen när han flyttade hem till gården igen, har nu som ni ser fullkomligt kommit över det.

PS.. Sen visade det sig att Neah faktiskt bara grävde ner ett ben, som Noah sen grävde upp till hennes stora förtret.
Noah i sin tur bet sönder hängmattan idag när jag var borta en kort stund, så jodå de kan minsann båda två..

Av Sarplaninac - 24 juni 2020 13:33

Livet, så fullt av liv, av glädje, av lycka och känslan av min plats på jorden.
Näckrosor, de bär på en barndomens mystik, en förunderligt blomma med magiska toner.

Vattnet är varmt mot mina fötter. En längtan att sträcka ut, simma rakt in i allt det blå, omgiven av det gröna.

Ett hjärta i sanden. Ett hjärta av sten.

Av Sarplaninac - 24 juni 2020 09:19

God morgon!
Vaken sen kvart i åtta. Hörde tuppen gala svagt på avstånd genom fönstret och log för mig själv

Släppte ut hönsen och tupparna gav dem mat.

Gav hundarna mat. Satte på kaffet.

Gav Stella mat.

Sen var det äntligen min tur att få sätta mig ner i solen med en kaffe i handen.

Tog en bild från mitt sovrumsfönster, eller egentligen sovloft. Sovloftsfönster?
Allting är så vackert nu, det är magiskt att leva.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Skapa flashcards