One in a million

Alla inlägg den 20 juni 2020

Av Sarplaninac - 20 juni 2020 18:19

Det går framåt, och det är första gången någonsin som jag bygger ett plank, så ja, jag är rätt nöjd och stolt över mig själv :)

Nu är det paus, en lax ligger på grillen och den polska ölen är öppnad.
Träffade en av grannarna i byn, han sa att jag fick beröm över min insats häromdagen, de var väldigt nöjda. Kul, jättekul faktiskt.

Av Sarplaninac - 20 juni 2020 11:04

Redan strax efter sju väckte Neah mig, det är ovanligt nuförtiden. Hundarna brukar sova så länge jag gör det.
Snubblade halvvaken ner för den lilla trappan, ställde ytterdörren på glänt, ute öste regnet ner, hundarna gick ut och själv drog jag upp täcket till hakan och somnade om igen.

Väcktes en kort stund senare av en tornado om tre, som drog in i mitt sovrum, blöta hundpälsar och våta tassar trampade och hoppade runt i sängen. Jag lyckades rädda min telefon från golvet och att dö tornadodöden, konstaterade att sonen skickat ett sms, Släpper ut Lilly med valparna.
Jo jag märkte det ;))

Katten Stella..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Skapa flashcards