One in a million

Alla inlägg den 14 juni 2020

Av Sarplaninac - 14 juni 2020 15:58

Idag har vi först lagt spår på stranden, sen har hundarna fått busa och bada.

Noah såg ut som en smutsig hemlös hund, pälsen full med fin sand och vatten och alldeles trasslig likt en puli/pumihund :))

Vi fikade i solen, med blicken ut över det gnistrande havet, och jag tänkte att bättre än så här kan det inte bli. Livet är magiskt.

Sen packade vi in oss i min väns Audi igen, som aldrig mer kommer bli sig lik efter detta. Ha ha. Det är något så gulligt över en hög med hundar, och så min gamla Långnos. Love Love Love.

Vi åkte till en restaurang i hamnen. Hundarna fick sitta med ute och när vi ätit klart en helt ljuvlig lunch, gösfile för min del, så kom gamla bekanta förbi och de hade med sig sin fina borderterrier, och hundarna fick hälsa på henne och leka.
Det är den finaste, snällaste och mest väluppfostrade terrier jag har träffat någonsin. Jag är så imponerad av den familjen.

På vägen därifrån stannade vi till vid en hundrastgård med agilityhinder i. Åh gud va kul hundarna tyckte det var. Jag också :)

Efter det var hundarna helt slutkörda och jag med. Ha ha, så nu har vi vilat ett tag. Sen blir det full fart ikväll igen.

Av Sarplaninac - 14 juni 2020 10:08

Noah ser lite sliten ut. Ha ha

Av Sarplaninac - 14 juni 2020 09:59

Då var vi på väg igen, i en fullproppad Audi, mot nya äventyr.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards