One in a million

Direktlänk till inlägg 28 maj 2020

Det bästa har inte hänt ännu

Av Sarplaninac - 28 maj 2020 16:18

Sommarvärme och nyskördade rabarber.

Kaffe och paj i idyllen, omgivna av allt det gröna.

En åldrande rottweiler. Åren har både hunnit ifatt och sprungit ifrån honom. Vi har upplevt mycket tillsammans under 11 långa år. Han står med en fot i mitt förflutna, och en annan i nuet. Någonstans på vägen där, blev jag den jag är.

Jag lever min dröm, i en ljusgrön idyll. En av mina drömmar, ty jag har flera kvar. "Det bästa har inte hänt ännu"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Torsdag 28 mars 11:34

Så är vi på båten och gör den klar till säsongen. Det är noget av en värre röra..kaos.. Zavannah är med, såklart.. Men helt underbart att vara här, att fixa med båten. Nu kan man riktigt märka den, nästan ta på den, segelsasongen är här;) ...

Av Sarplaninac - Torsdag 28 mars 07:08


Godmorgen. Sov nyss så otroligt gott, när en liten vildhund plötsligt for upp I sängen och väckte mig brutalt.. ;) Jag gick upp och tog ut henne på en morgonkiss på tomten. Fem minuter senare.. Så nu sitter vi här med kaffet, jag och kæresten oc...

Av Sarplaninac - Onsdag 27 mars 18:45


Det kom en present och överraskning med posten idag. Namn till Zavannahs sele. Från hennes underbara uppfödare. Tusen tack ;) Jag blev så glad. ...

Av Sarplaninac - Onsdag 27 mars 00:14

En fin dag, med sol och väldigt mycket vår. Så vackert att det nästan gör ont. En lång tur med Zavannah. Sen soffan.. och film. Kæresten lagade flæskestegsandwich, något av de bästa jag vet, och vi såg på 3 body problem. En fantastisk sci-f...

Av Sarplaninac - Tisdag 26 mars 23:44

Modern är full av vrede, hon sliter och knuffar den sanslöst berusade 15 årigen. När hon kommer till den branta trappan, tar hon henne i fötterna och släpar henne efter sig. Det hörs ett dunkande ljud varje gång hennes huvud slår i trappstegen, det...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Skapa flashcards