One in a million

Alla inlägg den 26 maj 2020

Av Sarplaninac - 26 maj 2020 22:52

Ängelholm, behandling, en sväng in på Kvantum på hemvägen och sedan en lunch i solen på altanen med dottern.

Sen blev det gräsklippning, och efter det åkte grästrimmern fram den också. :)

Kolla, så här glad är jag tydligen när jag får leka med grästrimmern :) ha ha Dottern fotade.

Sen har jag nästan lagt klart golvet. Resten blir imorgon,men vi sover ändå i huset inatt. Hundarna är instängda med mig på sovloftet.
Det går alldeles utmärkt att flytta möbler själv, typ den tunga soffan, med hjälp av lite "drag" lakan.

Till sist bar det av ut i skogen vid halv nio, Lilly och valparna. Johnny som mår lite bättre idag fick egen promenad med dottern.

Ljuset är magiskt, och livet likaså just nu.

Av Sarplaninac - 26 maj 2020 08:01

Jag vaknar upp i en sommaridyll. Fågelkvitter, sol och luften är varm.

Hönsen kacklar lite, kaffemuggen i min hand, den varma träaltanen under mina fötter. Livet som aldrig känns så levande som då.

En kråka kraxar på avstånd, det knastrande ljudet av däck mot grus när en bil kör förbi ute på vägen. Mina sinnen är fullkomligt öppna, alla intryck, livet är så påtagligt, så levande.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards