One in a million

Alla inlägg den 25 maj 2020

Av Sarplaninac - 25 maj 2020 22:58

Idag har jag lagt golv, sen ****** timmar, efter det, gått med hundar, handlat och återigen lagt golv.
Klippt klor, borstat hundar osv
Känner mig ganska trött i kroppen just nu.

Det börjar arta sig lite nu..

Johnny, rottisen verkar sjuk, så det blir till att ringa veterinären imorgon. Han är 11 år och har svårt med höfterna och ryggen dessutom.

Av Sarplaninac - 25 maj 2020 08:05

Lite kortfattat, för jag har saker på gång och ska vara på ett ställe klockan tio idag.

Helgen bjöd på fantastiskt väder, god mat, dricka, en massa hundar, söta, charmiga barn och ja, helt enkelt bästa sällskapet.

Neah och Noah träffade syrran, och en annan hund. Även Långnos var med och hade kul.

Vi som vågade ;)) klättrade upp i det drygt fyra meter höga jakttornet och fikade, dvs jag och barnen. Övriga fikade på marken, ha ha. :))

Fast till min väns upprättelse så klättrade hon faktiskt upp senare, efter fikat.
Sen skulle vi gå en genväg hem, ha ha, och gick vilse, tror eller ej, så min äldsta son fick komma och hämta oss med bilen för de gamla hundarna och barnen var trötta.

Syrran.

Långnos och vännerna. De kom så bra överens att Långnos ville följa med oss till Skåne när det var dags att åka hem.

Noah hade lite svårt att förstå varför Långnos inte var riktigt nöjd. ;))

Neah kan konsten att underhålla sig själv.

Trötta barn och hundar.

Det gick bra att köra hem, men vi gjorde misstaget att stanna i Ljungby för vad vi trodde var en snabb lunch. Hah, halva Danmark och typ hela Sverige tänkte samma sak och vår snabblunch tog 40 minuter att få. Ja ja, det var likadant på vägen upp och jag tänker att Ljungby måste vara ett populärt ställe, ska man ha restaurang så ska det nog vara där, och bråttom ska man inte ha om man ska äta där.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards