One in a million

Alla inlägg den 22 maj 2020

Av Sarplaninac - 22 maj 2020 10:22

Igår lastade jag in alla hundarna i bilen, och körde till Öland och min bästa vän.

Jag stannade flera gånger på vägen, rastade hundar, köpte kaffe och tankade. Vid fem på kvällen var vi äntligen framme och blev mottagna med middag och sedan bubbel som vi avnjöt i kvällssolen.

Min dotters naglar. :))

Sen har jag sovit gott i friggeboden med Jerry Långnos och valparna, och just nu är vi i Kalmar.. :)

På vägen upp till Öland stannade vi till vid ett hus som såg rätt öde ut.

Det var rejäla haspar på, men inget lås, så jag klev in.
Dottern stod utanför och protesterade, undrade vad jag höll på med.

Det är något visst med gamla övergivna hus, jag drabbas alltid av en oemotståndlig lust att gå in i dem och titta.
På väggen en gammal affisch om en metartävling från 1965.

En övervåning fanns det också, självklart var jag tvungen klättra upp där till dotterns vilda protester.
Sen körde vi äntligen vidare..


Fortsättning följer..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards