One in a million

Alla inlägg den 21 maj 2020

Av Sarplaninac - 21 maj 2020 07:58

Ljuvlig morgon, varmt i luften, solen lyser och fågelsången är som en vacker kör i bakgrunden.

Jag har gett hundarna frukost, släppt ut hönsen och fått i mig två muggar kaffe, vilket behövdes för att vakna idag. Jag har kommit in i en period igen då hjärnan anser att den inte behöver sova, utan går på högvarv, trots att kroppen protesterar och säger att den är trött. Nåja, inget som inte zoegas och sol kan jaga på flykten.

En studie av Stella :) jag delade min frukostost med henne och hon ser ganska nöjd ut.

Jag kom en bit till på golvet igår, och jag är helnöjd med mig själv och hur jag får till det för att vara en glad amatörbyggare :)
Sen kom annat emellan, bilen skulle hämtas på verkstaden, jag fick en förfrågan om att åka och se på ett jobb för företaget, så då gjorde jag det, och sen var det kväll helt plötsligt och jag pratade bort några timmar i telefonen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards