One in a million

Alla inlägg den 16 maj 2020

Av Sarplaninac - 16 maj 2020 12:55

Periodvis i livet, har jag levt efter detta, haft ett flow av medgångar, där allt kommit till mig som jag önskat och sänt ut. Där jag haft fullkomlig tillit och en oövervinnerlig tro på att allt verkligen kommer ordna sig till det bästa.

Sen har jag av någon anledning tappat tron, på det mesta, och en negativ spiral har tagit vid, där elände efter elände har kommit över mig.

Nu är det dags att vända det tillbaka igen, göra allting rätt, skapa det liv jag vill ha.


http://tarotguiderna.se/attraktionslagen-17-rad-for-att-attrahera-det-man-onskar-i-livet/


 

Jag är en bra bit på väg, men det finns mycket att jobba på, och med, framförallt mig själv.

   

#attraktionslagen #jobbameddejsjälv #flow #medvind #universum #förändringarnasvindar 





Av Sarplaninac - 16 maj 2020 08:25

Ännu en bra natt, en av flera i rad. Jag får så fantastisk hjälp av min psykolog, hjälp att hjälpa mig själv, och jag är ödmjukt tacksam.

Nej det är inte snö, även om man kan tro det. Det är bara Neah som bitit sönder en kudde, och ingen kan se så otroligt oskyldig ut som hon sedan.

Notera luddet i mungipan :))

Idag är det mulet och blåser hårda vindar. Ett första uppvaknande strax efter halv sex, och sedan sova vidare till halvåtta. Wouv, vilken känsla, det var länge sedan.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards