One in a million

Alla inlägg den 13 maj 2020

Av Sarplaninac - 13 maj 2020 17:10

Idag har vi varit till Ängelholm igen. Denna gång för att dra igång hjälp runt min handikappade dotter.
Och wouv, här levererar de verkligen. Vilka trevliga och professionella människor inom vården här, så nu är allting redan igång med start nästa tisdag.

Vägen hem till oss tröttnar jag aldrig på. Den är magisk och en ren njutning att köra.

Innan vi åkte så gick vi varsin morgonpromenad med hundarna.

Den första fick vi gå i snö. Bläh, kunde lugnt hålla mig för skratt när jag vaknade 0545 imorse till ett landskap i vitt.
Som tur är tinade det bort under förmiddagen.

Jag är aningen trött nu, men vid gott mod, nöjd med dagen som varit.

Även natten har varit bra för min del. Det gör underverk att få sova bra.
Imorgon kommer leverans av platonmatta och så måste jag hämta golvspån i Hässleholm. Oklart hur ännu, då mitt släp är obesiktat och fullt med sopor.
Sen ska jag börja lägga golv i mitt stenhus. Ska bli skönt att slippa bo på ett betonggolv.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards