One in a million

Alla inlägg den 19 april 2020

Av Sarplaninac - 19 april 2020 11:59

Natten blev stökig, Stella gick ut och in genom fönstret flera gånger, och Noah gnällde vid fyra, och då jag gick ner för att släppa ut honom, hade han redan kissat två pölar och bajsat en jättehög på golvet. Suck. Ingen diarre eller så, och han gnällde EFTER att han redan gjort på golvet, och dessutom rastade jag honom vid tio så bättre än så kan han faktiskt hålla sig. Nean kan sedan dag ett. Hon gör aldrig inne.

Lyckades somna om vid halv fem, och sen redan kvart i sex skulle Noah ut igen, medan Neah gäspade och inte hade rört sig ur sängen sedan föregående kväll. Noah driver mig till vansinne ibland, för någon sekund, med sin Adhd-liknande rastlösa energi, särskilt på natten, tidiga morgonen.

Släppte ut honom på tomten, och när jag tittade ut en stund senare hade han slitit sönder en stor säck med spån. Story of my life..

Tog en koppelrunda med Johnny och Neah, solen lyste och det var varmt som en sommardag. Noah "destroy everything" blev lämnad hemma med Lilly som barnvakt. Märkligt nog hade han vare sig bitit sönder eller ätit upp något när vi kom tillbaka.

Johnny badade och drack ur den lilla bäcken. Den som min Grånos alltid älskade att bada i.

Nu har jag plockat nässlor. Ska göra soppa till middag.
Stella har återigen gått ut via mitt sovloftsfönster, och nu är hon inte längre rädd att gå in. Det gläder mig verkligen att hon nu känner friheten men ändå tryggheten att komma in igen, bara hon slipper ytterdörren för det verkar vara läskigt.

#nässlor #hundliv #djurliv #livetpågården #cirkusskogsälvan

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards