One in a million

Alla inlägg den 18 april 2020

Av Sarplaninac - 18 april 2020 21:10

Vadå katten? Nej den har jag inte sett. /Neah.

Idag är Stella med hundarna hela tiden. De sover tillsammans, ligger bredvid varandra i soffan osv ibland ligger de till och med PÅ katten, och hon säger ingenting. Hon måste vara oerhört tolerant.

När jag tog en dusch gjorde Noah mig sällskap genom att helt enkelt kliva in i duschen och stå kvar där hela tiden. :))
En fascinerande hund som gillar att duscha.

Men först tittade han in bakom draperiet, och såg så söt ut att jag nästan dog sötdöden.

Av Sarplaninac - 18 april 2020 14:07

En liten roadtrip på 16 mil t o r till Svalöv.
Hundburen passade precis på centimeter, som jag förutsett, men vi blev tvungna att fälla ihop den ändå och sen sätta ihop den på plats i bilen. 
Toppen, och mycket hjälpsam och trevlig människa som sålde den.

Jag har bäddat ner baksätet och ska nu förankra/fästa buren ordentligt samt göra några mindre justeringar.
Hundarna får gå in genom bakdörren på bilen till buren, bättre på flera sätt och dessutom enda möjligheten att få plats med en så stor bur i en skoda octavia :))

Det är ganska grönt här i den nordvästra delen av Skåne, men ju längre ner vi kom, desto mer sommarlikt grönt blev det.

Vi körde genom små gulliga samhällen, på slingrande vägar och kuperade landskap.

 

Vi passerade en järnvägsöverfart med den här bilen ståendes intill. En liten varning hur det kan gå kanske om man inte ser upp.

       

Jag avslutar med några bilder från min bästa vän, Långnos och Öland, som hon skickade till mig häromdagen.

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards