One in a million

Alla inlägg den 14 april 2020

Av Sarplaninac - 14 april 2020 18:31

Idag har vi varit till Ängelholm, det vanliga besöket och sen handlat och ätit sushi på Am Coffe and Sushibar. 

Jag köpte med ett rengöringsmedel hem, och satte igång att grovsanera betonggolvet.

Under tiden roade sig valparna kungligt..

 

Det VAR en gång tre säckar jord..

 

Åkte ut i skogen, idag vägrade dottern följa med så det blev bara jag och valparna. Efteråt sanerade jag även hundarna, fast inte med detta medel då   

En dusch för både Noah och Neah. Neah var inte lika motsträvig idag, utan det gick aningen lättare, och Noah njöt som vanligt.

   

Nu ligger de och torkar,  jag dricker te och  ser på en serie som jag fastnat för.

 

Stella hoppar runt på takbjälkarna, och dottern vill ha hjälp i sitt hus med att laga mat. Alltid är det något och jag är trött, men just nu luktar det väldigt gott i mitt stenhus i varje fall.

 

#stenhus #katthopp #takbjälkar #ängelholm #aussie 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Skapa flashcards