One in a million

Alla inlägg den 4 april 2020

Av Sarplaninac - 4 april 2020 16:37

Dottern fick med mig in på nya stigar idag, och vi utforskade skogen vi bor i, ännu en liten bit, och vi vidgade våra vyer, fann dolda vackra platser.

Vilket fantastiskt ställe vi bor på, vilken gåva att få vara på den här magiska platsen och fritt kunna ströva omkring utan att möta en endaste människa, utom möjligtvis kanske någon, någon enstaka och väldigt ovanlig gång, vilket inte har hänt än så länge.

Lilly är pigg igen. Härligt att se.

Hönsen vågar sig ut soliga och varma dagar som denna.

Neah min solstråle och kärlek.

Det knoppas och slår ut överallt nu. Den vackraste tiden ligger framför oss.

Lilly skällde på hönsen och åkte in. Valparna tittade förskräckt på henne. Så skulle de aldrig göra.

Nu måste jag vila lite. Viruset i kroppen anfaller mig lite då och då.

Av Sarplaninac - 4 april 2020 08:13

En alldeles ljuvlig dag är i antågande. Fåglarna kvittrar, solen försöker tränga igenom molnen, och luften är fylld av dofter av vår.

Jag är tyvärr inte bättre idag, det är ungefär samma status som igår, men det är inget att älta.

Det är kyligt i luften, och jag är klädd som för en vinterdag där jag sitter på trappen med en mugg zoegas, men jag
älskar dessa morgnar, att få möta varje ny dag så här, är en gåva.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Skapa flashcards