One in a million

Direktlänk till inlägg 26 mars 2020

Huset fullt till helgen

Av Sarplaninac - 26 mars 2020 21:56

Sol, kaffe och hundar på altanen. Dottern har arbetat och gjort så fint på gården.

Kycklingarna har varit ute en stund, men de är rätt så ängsliga av sig och går helst tillbaka in igen.

På kvällen gick vi i skogen, vek av in på nya stigar och fann än mer vackra, natursköna platser.

Gick lite fel och blev en aning osäker på var vi egentligen befann oss, och gick för säkerhets skull tillbaka samma väg vi kom, vilket gjorde att det nog blev lite i längsta laget för de unga valparna och den gamla Lilly som var lite halt idag.

Nåja, nu sover de gott i varje fall och imorgon blir det lite kortare. Kanske rent av en vilodag för dem, får se imorgon.

Åh imorgon kväll kommer min bästa vän med sina barn och Långnos hit över helgen. Underbart :))
Och dessutom kommer min äldsta son hit också. Han åker tillsammans med dem. Ännu mer underbart!
Det ska bli så kul i helgen med lite liv i huset.
Jag har satt på värmen i xhuset så vi alla får plats med våra hundar. Kanske blir det även en bastu? Vem vet.

#bastu #aussie #valpar #katter #minbästavän #husetfullt #lyckohelg

 
 
Ingen bild

tohellpower

27 mars 2020 13:03

Vad fint dotra gjort på gården :-) hihi ja djur tar det ett tag att vänja sig vid nya saker för! Men mysigt är det!

Kram T

Sarplaninac

27 mars 2020 15:24

Ja så är de nog :)
Kram

 
Anki

Anki

28 mars 2020 07:43

En härlig promenad, om än i längsta laget kanske :)
Så städat och fin dottern fixat! perfekt till besöken som väntas!
Kram

http://ankisbildblogg.wordpress.com

Sarplaninac

28 mars 2020 08:07

Ja hon har jobbat bra, är duktig.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Lördag 20 april 12:28


Om mindre än en mil är jag I Örkelljunga, sen är det inte långt kvar. Innan jag körde, hade jag ett samtal med kæresten. Det var ett bra samtal, men det skriver jag om senere. Nu kör jag på motorvejen. ...

Av Sarplaninac - Lördag 20 april 07:53

Vaknar upp till snö... Kæresten gick I säng tidigt igår, trött efter en lång vecka med tidiga morgnar. Jag, lite senare på natten, och som alltid närjag lägger mig, vaknade han till lite kort, gav mig en puss och höll om mig, innan han lynhurti...

Av Sarplaninac - Fredag 19 april 20:24


Jag kör till Sverige imorgon. Ska åka och hämta en soffa där också med sonen, och börja fixa huset iordning så det är beboeligt. Mannens (och numera min också) vän kom forbi ikväll en stund Nar jag berättade att jag ska till Sverige och jobba och...

Av Sarplaninac - Fredag 19 april 10:36


Godmorgen från regnigt och kallt Danmark. Zavannah och jag har gått en promenad, och nu sitter jag i soffan framför tvn. Jag har faktiskt sovit gott, ännu en natt här, och det känns fint. Jag tror att jag dröjer mig kvar lite, för att se hur län...

Av Sarplaninac - Torsdag 18 april 23:15


Det har varit en fin dag med hundpromenader, lite sol emellanåt, och på kvällen åt vi resten av älggrytan vi lagade igår, och som blev så fantastiskt god att vi båda var helt lyriska. (Fann en gammal bild på Araya..) Pratade lite med kæresten, oc...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards