One in a million

Alla inlägg den 18 mars 2020

Av Sarplaninac - 18 mars 2020 20:24

Smärtan i magen avtar inte, och det liknar inget annat jag varit med om tidigare.
Har försökt gå med hundarna, tvingade mig ut några kilometer, men det hjälpte ingenting, var bara plågsamt.

Det här en Afrikansk jättesnäcka. Dock inte någon av mina, utan en lånad bild. Men de ser ut så, och bilder kommer framöver då jag mår bättre. Just nu har jag mest tillbringat kvällen på soffan, försökt hitta en position som är så lite smärtsam som möjligt.

Katterna har inte vågat sig fram ännu, och jag låter dem vara ifred. De har mat och vatten, och en låda att gå på. Ursäkta den jättedåliga bilden, men jag vill inte tränga mig på dem och stressa dem så här första dagen.

Det blir tidig kväll för mig, med hopp om att kunna sova lite inatt.



Av Sarplaninac - 18 mars 2020 07:57

Inatt har jag inte sovit mycket. Kände av magont under dagen, och när jag sen lagt mig för natten blev det värre och i princip omöjligt att sova.

 

Slumrade väl till lite ändå emellanåt, och vid halvsex vaknade valparna, kröp upp hos mig båda två och var sådär valpgosigt mysiga som bara valpar kan. 

Bättre start på dagen är svår att få, och trots sömnbristen gick det ändå lätt att gå upp i det sällskapet.

 

De har fått varsin tuggring av dottern som hon köpte igår, och Noah hade knappt tid att gå ut, så gott tyckte han att det var.

 

Idag ska vi köra och hämta katterna. Spännande..   

 

#magont #valpar #hämtakatter #aussie #livetiskogen

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Skapa flashcards